Monday 23 July 2018

HABBATUSSAUDA LISTRA

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Posting kali ni nak beritahu tentang perubahan pada aku setelah makan produk habbatussauda listra.

gambar dari mr google


Aku masih lagi tak mengandung walaupun dah makan selama 5 bulan. It's okay, bukan itu yang nak cerita. Aku nak cerita perubahan postitive selepas  amal makan habbatussauda ni. Ada 2 jenis iaitu habbatussauda listra dan listra habbasuda plus.

Habbatussauda listra ada habbatussauda sahaja, 60 capsul.
Listra habbasauda plus ada habbatussauda dan buah zuriat 30 capsul.

Aku beli 2 botol habbatussauda listra dan 2 botol listra habbasauda plus. Ada promosi sbb tu beli banyak macamtu.

Perubahan yang dialami adalah:
Jerawat kurang, bulan ke 5 jerawat naik balik (x tau kenapa)
Pelawasan makin baik, dah x selalu sembelit
Period jadi tak terlalu heavy macam dulu
Rasa macam lebih sihat dari dulu
Menghilangkan keputihan.

Kalau korang nak ikhtiar hamil aku suggest ambil dalam masa 3 hingga 6 bulan. Korang jangan beli sebotol je pastu tak mengandung cakap tak berkesan makan mende lain pulak. Takes time beb.





No comments:

Post a Comment